Empower Marketing partnert met Datatrics

Empower Marketing partnert met Datatrics; het meest innovatie predictive marketing platform

  Na zo’n twee jaar met het Datatrics platform gewerkt te hebben bij diverse klanten, is Empower Marketing nu officieel Datatrics Partner. En daar zijn wij heel blij mee.  Datatrics doet ons datagedreven hart sneller kloppen! Waarom, omdat het als geen ander in staat is de customer journey enorm relevant en daarmee enorm winstgevend te […]

Lees verder
De voordelen van Marketing Automation voor jouw bedrijf

Marketing Automation, 5 voordelen voor jouw bedrijf

  Volgens recent onderzoek overweegt maar liefst 96% van de Nederlandse Marketeers de inzet van Marketing Automation. En dat is niet verbazend, want Marketing Automation biedt belangrijke voordelen. Daarbij zijn de benodigde software oplossingen intussen zo betaalbaar dat deze niet alleen meer zijn weggelegd voor grote bedrijven. En dat is fijn, want het zijn juist de minder […]

Lees verder
Marketing Automation meer TIJD en leads krijgt!

Hoe je met Marketing Automation meer TIJD én leads krijgt!

De minder bekende voordelen van Marketing Automation Maar liefst 96% van de Nederlandse marketeers zegt marketing automation nodig te hebben (bron: Fingerspitz). En dat is heel begrijpelijk. Hieronder leg ik je uit waarom de kleine investering in deze software waardevol is voor elk bedrijf en specifiek voor een kleiner MKB bedrijf.    Tijdsbesparing Een van […]

Lees verder
Hoe meningen je marketing om zeep helpen

Hoe meningen je marketing om zeep helpen

De allergrootste vijand van succesvolle marketing, of dat nou online of offline is, is wel de mening van de marketer. Hoewel, nog gevaarlijker is de mening van een niet marketer, bijvoorbeeld die van de directeur, of de boekhouder. Maar goed, dit terzijde. Waarom is die mening dan zo gevaarlijk? Nou, omdat een mening niet op […]

Lees verder
features vs benefits

Features vs benefits: het verschil tussen een doodsaaie en interessante landingspagina

Wat bedoel ik met features vs benefits ? Een goede landingspagina is een pagina die bezoekers converteert tot leads (of klanten) door een relevant aanbod te geven. Maar voordat deze conversie kan plaatsvinden zul je de bezoeker moeten omzetten tot een lezer. Nu leest iemand die je website bezoekt, niet per se je teksten. Je […]

Lees verder
2 Koffiebonen

Over leads genereren b2b en waarom je nu veel conversies misloopt

Een romige geur met een vleugje chocolade en zoethout vindt zijn weg naar mijn neus. Het stevige goudbruine laagje (aka crema) zegt me dat dit kopje goed gelukt is: deze espresso gaat mijn dag kickstarten! Nu denk je vast: wat heeft koffie nou weer met b2b leads genereren te maken? Behoorlijk veel eigenlijk. Hou vol, […]

Lees verder
Call to Action, empower marketing

Schrijf knallende CTAs

Vandaag gaan we het hebben over Call to Actions, kortweg CTA’s (in het Nederlands ook wel activatie). We bespreken: Het belang van CTA’s CTA’s en hun context Het gebruik van Power Words   Zonder CTA staat alles stil Deze uit de transportsector geleende open deur geeft in het geval van de CTA precies weer wat […]

Lees verder
Email, de goedkoopste manier om meer klanten te werven, Empower Marketing

De goedkoopste manier om nieuwe klanten te werven

Vandaag gaan we het hebben over de goedkoopste manier om nieuwe klanten te werven: e-mail! Wist je bijvoorbeeld dat: Kantoorpersoneel ruim 6 uur per dag besteedt aan e-mail? (zowel op het werk als thuis) De tijd die mensen besteden aan het lezen van een e-mail toeneemt? (In tegenstelling tot de tijd die mensen aan een […]

Lees verder